Sprawny w terenie. Solidny. Efektywny.

Innowacje i najważniejsze walory Unimoga U 4023 / U 5023.

+EKONOMICZNOŚĆ.

  • Supernowoczesna, efektywna i wielkoseryjnie przetestowana technologia napędowa Mercedes-Benz
  • Niskie zużycie paliwa, AdBlue i oleju silnikowego
  • Niskie koszty serwisowania dzięki wydłużonym odstępom międzyprzeglądowym
  • Prędkość jazdy do 90 km/h
  • Mocny hamulec silnikowy premium

+DOBRE OSIĄGI.

  • Nowy, mocniejszy silnik o mocy 170 kW (231 KM)
  • Nowa skrzynia biegów z szybszym przełączaniem
  • Większa pojemność akumulatorów
  • Większa standardowa obciążalność

+PROEKOLOGICZNOŚĆ.

  • Nowa generacja silników BlueEFFICIENCY Power emitująca mało zanieczyszczeń
  • Spełnienie normy Euro VI – zabezpieczenie na przyszłość
  • Drastyczna redukcja emisji zanieczyszczeń, w tym cząstek stałych, nawet o 90% w porównaniu do stosowanych dotąd silników Euro V

+Praktyczność.

  • Najwyższe standardy pod względem dzielności terenowej i bezpieczeństwa
  • Przystawki odbioru mocy od skrzyni biegów, których można używać także przy korzystaniu z konstrukcji podłogowej pod zabudowy
  • Nowa przystawka odbioru mocy od silnika, służąca jako mechaniczny napęd dla urządzeń roboczych (650 Nm)
  • Ustandaryzowane punkty przyłączeniowe
  • Zwiększona moc układu hydraulicznego

+Przyjazność w obsłudze.

  • Większa, ergonomiczna kabina z nowoczesnym wnętrzem
  • Nowatorski, przejrzysty, wygodny układ elementów obsługowych
  • Nowy układ grzewczo-klimatyzacyjny
  • Z przodu kamera poszerzająca pole widzenia

+Wytrzymałość.

  • Długa żywotność dzięki wysokiej jakości wykonania
  • Duża chłodnica w osłoniętej strefie nad zderzakiem
  • Całkowicie spawana rama i obudowany układ przeniesienia napędu – dłuższa trwałość
  • Wysoka niezawodność dzięki wielkoseryjnej produkcji i testom

+Dzielność terenowa.

  • Układ regulujący ciśnienie powietrza w oponach Tirecontrol plus z użytecznymi gotowymi ustawieniami
  • Napęd na wszystkie koła zapewniający dobrą trakcję
  • Znaczny prześwit podwozia dzięki osiom portalowym
  • Blokady mechanizmów różnicowych
  • Krótkie zwisy ramy – duży kąt natarcia/zejścia i kąt rampowy
  • Redukujące przełożenie terenowe umożliwiające pokonywanie wzniesień o nachyleniu nawet 100%
  • Rama pojazdu podatna na skręcanie
  • Zdolność brodzenia do głębokości 1,20 m